top of page

מי יטפל בי?

עודכן: 26 באוק׳ 2020

עשרות שנים של טיפולים, סדנאות, ייעוצים, וקאוצ'ינג, (מהצד המקבל), הוליכו אותי בסוף בסוף, למטפל האחד והיחיד שאין בלתו, ואין עוד מלבדו. הוא הנותן חיים לכל חי, וחובק כל נפש עייפה ורצוצה. הוא החובש לכל הפצעים, והאוסף את הננטשים. הוא גם הספונסר, והמפרנס היחיד. הוא הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם. (*איזה ביטוי! מְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם, דוד המלך, אתה מלך!)


הרשו לי לשווק אותו קצת, למרות שהוא בכלל לא זקוק לזה: 👌לא יוצאים ממנו אף פעם בידיים ריקות. 👌הוא לא מערבב את עצמו בטיפול, ולא מכניס מניעים אישיים. 👌לא צריך לקבוע אתו ביומן, (למרות שרצוי),הוא זמין תמיד. ולכולם. 👌הוא לא שיפוטי בעליל. אפשר לספר לו את הדברים הכי הכי בזויים. ועדיין להרגיש את האהבה העצומה שלו. 👌הוא לא גובה כסף, אבל כן מבקש כנות, אמת, ענווה, וויתור על המיותר.

בכל פעם נפעמת מחדש,לגלות כמה זה פשוט. כמה הוא רוצה אותנו, את הלב שלנו. כמה הוא נענה במיידי. לרוב. (לפעמים צריך להמתין, כשלא בשלים לתשובות מסויימות). זה סטרטאפ רציני מאד, מה שכתבתי כאן. תאמינו לי. וכמובן שלא אני הגיתי את זה. זה דוד המלך, שאמר מפורשות. "קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת" תהלים קמ"ה



93 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page